
Daniel George
23.04.2025
Pe măsură ce China își promovează în mod activ „economia de debut” pentru a stimula consumul, tot mai multe mărci internaționale de lux profită de oportunitatea de a deschide noi magazine, de a găzdui evenimente exclusive și de a lansa noi produse pe a doua cea mai mare piață de consum din lume, transmite XinhuaNet, în ediția de limbă engleză.
De-a lungul râului emblematic Huangpu din Shanghai, brandul italian de lux Loro Piana găzduiește prima expoziție din istoria sa de peste un secol, expoziție intitulată „Dacă știi, știi. Căutarea excelenței a lui Loro Piana”.
Cu o suprafață de peste 1.000 de metri pătrați în trei săli de expoziție, aceasta este și prima expoziție care prezintă meșteșuguri tradiționale și mărci de modă pentru Muzeul de Artă Pudong.
Ca oraș internațional, Shanghai a fost întotdeauna în fruntea industriei mondiale a modei și a luxului”, a declarat Zheng Jianhua, directorul general al Loro Piana China.Shanghai nu este doar o poartă importantă pentru intrarea mărcilor pe piața chineză, ci și o etapă semnificativă pentru brandurile de lux pentru a inova și a lansa noi produse la nivel global, a spus Zheng.
Multe mari branduri de fashion au înregistrat rezultate promițătoare din „economia de debut”, cu activitate intensă în rețelele sociale și trafic pietonal ridicat, toate acestea generând vânzări robuste.
În ultimii ani, „economia de debut” a apărut ca un motor cheie al consumului în China. Acest concept include lansări de produse, deschideri de magazine emblematice, lansări de noi servicii și crearea de modele și tehnologii de afaceri inovatoare.
Factorii politici din China au făcut din „economia de debut” o prioritate pentru 2025 la Conferința de lucru economică centrală din decembrie anul trecut. Acest focus strategic vizează îmbunătățirea calității consumului și accelerarea transformării industriale, guvernele regionale din China implementând deja măsuri de sprijin.
La începutul lunii aprilie, la Shanghai a avut loc un eveniment special pentru a promova „economia de debut” și consumul de mărci de consum de ultimă generație.
„Economia de debut” este o măsură importantă pentru extinderea cererii interne și pentru stimularea consumului, a declarat Liu Min, director adjunct al Comisiei Municipale de Comerț din Shanghai.
Ultimele politici ale Shanghaiului pentru a stimula „economia de debut” includ sprijin pentru expoziții, facilitarea vămuirii și stimulente financiare, optimizând astfel și mai mult mediul pentru lansările globale de noi produse.
Sperăm ca mai multe mărci să stabilească o prezență pe termen lung în Shanghai, începând cu o lansare a unui nou produs sau o prezentare de debut, urmată de deschiderea primelor magazine și în cele din urmă înființarea sediului aici, pentru a se extinde la nivel global, a adăugat Liu.
Abonați-vă la canalul nostru de Telegram: https://t.me/nymagazinromania
Urmăriți-ne pe Facebook: New York Magazin România
Ne puteți contacta la: contact@nymagazin.ro și nymagazin@aol.com