
Daniel George
31.05.2024
Când în 90% din școli copiii sunt învățați că își pot autoidentifica sexul și că oamenii au o identitate de gen „care poate fi diferită de sexul lor”, activiștii conservatori încep să își ridice vocile.
Ideologia de gen este „profund încorporată” în școli din Marea Britanie, respectiv Scoția și Țara Galilor, după cum arată studiile de specialitate, citate de The European Conservative.
Un raport publicat recent a dezvăluit ceea ce activiștii conservatori au descris drept realități „îngrozitoare”. Astfel, în unele școli din Țara Galilor, copiilor li se permine să-și schimbe identitatea de gen fără a le spune părinților. Partidul aflat la putere în Țara Galilor este Welsh Labour
O altă cercetare a arătat că situația este și mai rea în Scoția, acolo unde cel mai puternic partid este Partidul Național Sconțian (SNP). Studiul realizat de organizația For Women Scotland concluzionează că ideologia de gen a devenit „încorporată în sistemul școlar”. Raportul consideră că vina pentru acestă situație o poartă recomandările guvernului scoțian pentru persoane transgender, pe care majoritatea școlilor „le respectă fără crâcnire”.
Potrivit studiului citat, „există o concepție greșită, alimentată de articolele din presă, conform căreia copiii care au făcut tranziția socială fără știrea părinților sau băieții care provoacă supărare prin folosirea toaletelor fetelor reprezintă incidente izolate și că astfel de practici se întâmplă doar într-un număr mic de școli”. Cercetarea realizată de For Women Scotland demontează această teorie.
Lucrarea intitulată „Ce se întâmplă în clasa copilului tău?” se bazează pe chestionări privind libertatea de informare efectuate în sute de școli frecventate de copiii cu vârsta de peste 11 ani.
Ce spune studiul For Women Scotland:
- În cel puțin 95% din școlile scoțiene li se spune copiilor că își pot autoidentifica sexul, comparativ cu 40% din școlile engleze;
- În 89% din școlile scoțiene copiii sunt învățați că oamenii au o identitate de gen „care poate fi diferită de sexul lor”;
- În 37% este susținută ideea că „o persoană care se identifică bărbat sau femeie ar trebui tratată ca atare în toate circumstanțele, chiar dacă acest lucru nu se potrivește cu sexul lor biologic”;
- Doar 4% dintre părinții scoțieni se pot „așteapta să fie informați” dacă copilul lor își exprimă în școală suferința provocată de probleme legate de sex.
În documentul său, organizația For Women Scotland a făcut mai multe recomandări pentru schimbarea acestei stări de lucruri. Printre acestea, actualizarea ghidurilor privind ideologia transgender, introduse în școli de guvernul scoțian, și „oprirea implicării organizațiilor activiste pro-LGBT” în astfel de procese. Conservatorii scoțieni au îndemnat Partidul Național Scoțian, de stânga, „să ia în considerare recomandările îndeaproape”, adăugând că auto-identificarea de gen îi încurcă pe copii și nu ar trebui predată în sălile de clasă.
Abonați-vă la canalul nostru de Telegram: https://t.me/nymagazinromania
Urmăriți-ne pe Facebook: New York Magazin România
Ne puteți contacta la: contact@nymagazin.ro și nymagazin@aol.com