0 2 minute o lună

Ștefan Ion

08.10.2025

Informațiile au fost partajate cu agenții de publicitate, conform unei anchete franceze. Ancheta este condusă de OFAC, agenția specializată în combaterea criminalității cibernetice.

Ancheta se bazează pe mărturia lui Thomas Le Bonnick, fost angajat al unui subcontractant Apple. Acesta a mărturisit că, în 2019, a analizat mii de înregistrări create de Siri pentru a-i îmbunătăți performanța. El a susținut că aceste înregistrări ar putea conține date sensibile și ar putea identifica utilizatorii.

Apple neagă orice abatere. Un purtător de cuvânt al companiei din Franța a declarat pentru Politico că Apple „nu a folosit niciodată datele Siri pentru a crea profiluri de marketing… și nu le-a vândut niciodată”.

Abonați-vă la canalul nostru de Telegramhttps://t.me/nymagazinromania

Urmăriți-ne pe Facebook: New York Magazin România

Ne puteți contacta la: contact@nymagazin.ro și nymagazin@aol.com  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previzualizare articole