0 2 minute 5 luni

Bogdan Alexandru Duca, analist politic

23.05.2024

Presa britanică avertizează: companiile de fast food folosesc tactici „sinistre” pentru a atrage copiii și publicul tânăr.

Mâncarea fast-food este departe de a fi o mâncare sănătoasă. Mâncăruri grase, cu mult zahăr și sare, în combinații care pot duce la diverse forme de dependență, mâncărurile fast-food stau la baza veritabilei pandemii de obezitate  (cu bolile asociate ei) din statele dezvoltate economic.

Marea Britanie se confruntă cu o astfel de criză ceea ce determină mai multe organizații non-guvernamentale, personalități publice și presa să solicite guvernului măsuri de prevenție. Între măsurile de prevenție intră și reglementarea marketingului companiilor fast food, marketing ce are drept public țintă copiii.

O cercetare a organizației Bite Back, care a inițiat demersul, arată că sunt nu mai puțin de 262 de produse fast food explicit targetate pentru copii. Iar nu mai puțin de 78% dintre ele sunt considerate ”nesănătoase”, transmite Daily Mail.

Cunpscutul bucătar și producător media, Jamie Oliver, s-a alăturat și el campaniei. Acesta consideră că trebuie luate măsuri împotriva reclamelor pentru mâncare nesănătoasă care sunt destinate copiilor. 

Abonați-vă la canalul nostru de Telegramhttps://t.me/nymagazinromania

Urmăriți-ne pe Facebook: New York Magazin România

Ne puteți contacta la: contact@nymagazin.ro și nymagazin@aol.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previzualizare articole