Bogdan Alexandru Duca, analist politic
23.05.2024
Presa britanică avertizează: companiile de fast food folosesc tactici „sinistre” pentru a atrage copiii și publicul tânăr.
Mâncarea fast-food este departe de a fi o mâncare sănătoasă. Mâncăruri grase, cu mult zahăr și sare, în combinații care pot duce la diverse forme de dependență, mâncărurile fast-food stau la baza veritabilei pandemii de obezitate (cu bolile asociate ei) din statele dezvoltate economic.
Marea Britanie se confruntă cu o astfel de criză ceea ce determină mai multe organizații non-guvernamentale, personalități publice și presa să solicite guvernului măsuri de prevenție. Între măsurile de prevenție intră și reglementarea marketingului companiilor fast food, marketing ce are drept public țintă copiii.
O cercetare a organizației Bite Back, care a inițiat demersul, arată că sunt nu mai puțin de 262 de produse fast food explicit targetate pentru copii. Iar nu mai puțin de 78% dintre ele sunt considerate ”nesănătoase”, transmite Daily Mail.
Cunpscutul bucătar și producător media, Jamie Oliver, s-a alăturat și el campaniei. Acesta consideră că trebuie luate măsuri împotriva reclamelor pentru mâncare nesănătoasă care sunt destinate copiilor.
Abonați-vă la canalul nostru de Telegram: https://t.me/nymagazinromania
Urmăriți-ne pe Facebook: New York Magazin România
Ne puteți contacta la: contact@nymagazin.ro și nymagazin@aol.com