
Grigore L Culian, New York, SUA, fondator/editor New York Magazin (nymagazin.ro, nymagazin.com)
05.05.2025
Atentie mare! Iata ce pun la cale #rezistii lui Soros pentru turul 2! Mesajul de mai jos a fost raspandit pe retelele de socializare si are drept scop o noua lovitura de stat, de data asta cu ajutorul Internetului, prin reincalzirea ciorbei cu amestecul rusilor in alegeri si alte aberatii! Scopul final este instalarea la Cotroceni a lui Nicusor Dan, omul Sistemului care a pus la cale lovitura de stat de anul trecut! Asistam la un nou atac la adresa democratiei, prin subminarea vointei populare!
“Echipa Declic, împreună cu câțiva cineaști profesioniști, se află pe platourile de filmare. Pregătim un clip video cum n-ai mai văzut… din ’89 încoace. Spoiler alert! În clip o să-i revezi și pe… Leonardo diCaprio și Kate Winslet. Îi dublează nimeni alta decât Irina-Margareta Nistor, celebra voce care traducea în comunism filmele distribuite ilegal pe casete video. Clipul pe care-l realizăm este despre cum evităm să ne trezim, după turul 2 al alegerilor, într-un film extrem de prost. Un „film” în care România alege președinte un extremist și se întoarce cu spatele la valorile europene; un scenariu despre cum se duc la fund visul european, libertatea și prosperitatea. Despre cum intrăm, iar, în conul de umbră al Rusiei. Nu mai putem ignora realitatea: cu peste 40% în primul tur, George Simion e la un pas de Cotroceni. Pericolul e dureros de real. Și singura cale de a-l opri este o prezență masivă la vot. Sociologii cu care am vorbit ne-au spus clar: e nevoie de o participare considerabil mai bună ca extremismul anti-european să fie înfrânt. Asta înseamnă peste 2 milioane de oameni în plus față de câți au votat în primul tur. Ce putem face ca să aducem atâția oameni la urne? Vestea bună: deja facem. De câteva săptămâni, pregătim o campanie pentru creșterea prezenței la vot. Iar cea mai eficientă metodă de a transmite un mesaj către milioane de oameni este un clip video bun. Am lucrat cu scenariști profesioniști și am creat un script care ne-a entuziasmat pe toți. Filmarea are loc chiar azi, iar montajul va fi gata în câteva zile. Apropo, am finanțat totul cu fonduri din donațiile lunare ale membrilor comunității Declic. Le mulțumim! Vestea proastă: nu mai avem bani pentru a distribui clipul. Am discutat deja cu rețeaua de cinematografe Cinema City. Ei sunt dispuși să includă clipul în calupul publicitar care rulează înainte de filme. Dar costul este de 64.000 de lei. Știm, e o sumă mare. Dar, dacă 2.000 dintre cei care primesc acest email donează între 35 și 50 de lei, putem strânge banii. Și chiar ne-ar rămâne destul cât să promovăm clipul și pe YouTube sau alte rețele sociale.”
Abonați-vă la canalul nostru de Telegram: https://t.me/nymagazinromania
Urmăriți-ne pe Facebook: New York Magazin România
Ne puteți contacta la: contact@nymagazin.ro și nymagazin@aol.com