Daniel George
18.11.2024
John Nolte a publicat un articol în Breitbart, în care declara sfârșitul erei dominației mass-media corporative, la câteva ore după ce Donald Trump a câștigat alegerile prezidențiale din 2024.
Drumul către Casa Albă nu mai trece prin 60 de minute, CNN, Fox News, Meet the Press, redacția New York Times sau coperta Time Magazine. Acest drum trece acum prin Joe Rogan Experience, Breitbart News, New Media, podcasturi, talk radio și social media, scria Nolte.
Primul și ultimul roman al lui John Nolte, „Timp împrumutat”, a fost apreciat cu 5 stele ***** de către cititorii obișnuiți. Puteți citi un fragment aici și o recenzie aprofundată aici. Disponibil și pe coperți cartonate, pe Kindle și Audiobook.
Autorul a revenit cu un nou editorial pe aceeași temă, rezumatul acestuia fiind publicat în rândurile următoare.
Ce spune Nolte
<<Am mai scris că nu vom scăpa niciodată de mass-media corporativă. Valoarea propagandei valorează prea mult pentru ca marile corporații multinaționale și miliardarii care dețin aceste puncte de vânzare să renunțe vreodată la ele.
Cu toate acestea, o dată ce acțiunea afirmativă a taxelor de transport prin TV cu plată se încheie, CNN și MSNBC nu va mai fi profitabile. (La aceste sunteți forțați să vă abonați la un pachet prin cablu/satelit care include canale pe care nu le vizionați niciodată și acele canale încă primesc o parte necâștigată din plata dvs. lunară).
Ei nu pot supraviețui pe merit (prin taxele de publicitate bazate pe telespectatori), dar vor fi mereu în preajmă, pentru că mincinoși fără suflet precum Joy Reid, Jake Tapper, Brian Stelter, Nicole Wallace, Rachel Maddow și Dana Bash fac și spun ceea maeștrii lor din Deep State le spun să facă și să spună. Așa, și? Lăsați-i să vorbească între ei, în camera lor de ecou căptușită cu catifea, dar și cu farse în serie și intoleranță. În singura arenă care contează pentru mass-media corporativă, arena influențării, modelării și manipulării opiniei publice, aceștia au pierdut deja.
A nu se înțelege greșit. Posturile de extremă stângă precum CNN, MSNBC, Washington Post, Atlantic, New York Times etc, vor controla întotdeauna gândirea stângiștilor cu pielea subțire, intoleranți la ideile din afară, care caută doar confort și afirmare. Dar noi, oamenii normali? Noi, nu! Iar ultimele zile ale alegerilor prezidențiale din 2024 au demonstrat asta.
Mass-media corporativă a oferit publicului, începând cu luna octombrie, patru „surprize” care trebuia să îi aducă vicepreședintelui Kamala Harris o victorie la un scor strâns. Niciuna dintre aceste surprize nu a funcționat…
- Mitingul nazist al lui Trump din Madison Square Garden
- Gluma din Puerto Rico
- Trump a cerut farsa de execuție a lui Liz Cheney
- Iowa Poll Hoax
Cu un deceniu în urmă, probabil că o astfel de strategie ar fi avut succes. Anul acesta, nimeni nu a s-a mai lăsat păcălit. Panourile CNN trucate arătau că republicanii sunt depășiți numeric cu 5 la 1. Panoul MSNBC, mai rău: zero șanse pentru republicani. Șantajul emoțional. Cuvântul „poliție”. Rușinea, admonestarea, minciuna, „bucuria”, „vibrațiile”… dar nimeni nu îi mai asculta. În schimb, alegătorii îl ascultau pe Donald Trump în interviuri de lungă durată cu podcasterii. Derulau pe rețelele de socializare pentru a afla fapte și apoi se hotărâu.
Acum, peste tot sunt semne că mass-media corporativă devine irelevantă
Cotidianul de extremă stângă Los Angeles Times tocmai și-a concediat redacția. Acest ziar eșuat pierde deja o grămadă de bani în fiecare lună, iar acum proprietarul caută să atragă republicanii cu o resetare „echitabilă și echilibrată”. Astfel, Pat Soon-Shiong a scris pe rețeaua X: „Voi depune eforturi pentru ca edițiile noastre prin și online să fie echitabile și echilibrate, astfel încât toate vocile să fie auzite și să putem face schimb de păreri cu fiecare american, de la stânga la dreapta până la centru. În curând, un nou comitet editorial. Încrederea în mass-media este esențială pentru o democrație puternică”.
Chris Wallace, în dizgrație, părăsește CNN. Acest învins obținea altădată cifre de afaceri enorme. Odată cu încheierea acțiunii afirmative a taxelor de transport TV cu plată, CNN nu își mai poate permite să achite chiriile pentru sufletul lui Wallace. Se pare că Wallace va încerca să fie podcaster. Va eșua, pentru că e un tip neplăcut.
Comcast încearcă să vândă MSNBC, pentru ca prețul acțiunilor și brandul Comcast să nu se prăbușească.
Washington Post, de extremă stângă, face implozie. Cauzele sunt două: 1) a reușit să își începărteze toți cititorii situația mai la dreapta decât Fidel Castro; 2) a oferit abonaților săi de extremă stânga puterea de a distruge ziarul. Asta se întâmplă.
Să sperăm că acesta este doar începutul. Mass-media corporativă merită fiecare lucru groaznic care li se întâmplă.>>
Nota New York Magazin România: Sublinierile ne aparțin.
Abonați-vă la canalul nostru de Telegram: https://t.me/nymagazinromania
Urmăriți-ne pe Facebook: New York Magazin România
Ne puteți contacta la: contact@nymagazin.ro și nymagazin@aol.com