0 5 minute 5 luni

Ștefan Ion

09.06.2024

Practicile Departamentului de Stat în ceea ce privește diversitatea, echitatea și incluziunea (DEI) au dus la potențiale ineficiențe în angajare și la îngrijorări cu privire la calitatea angajaților din serviciul extern, potrivit unui raport al Fundației Heritage, relatează FOX News.

Birocrații orientați ideologic din cadrul Departamentului de Stat subminează grav diplomația americană prin ingineria artificială a unor rezultate egale în deciziile de angajare și de personal, prin trecerea peste criteriile obiective, a declarat pentru Fox News Digital Simon Hankinson, cercetător senior la The Heritage Foundation’s Border Security and Immigration Center și autor al raportului.

Lumea este în flăcări în acest moment – după cum reiese din conflictele din Ucraina, Israel și Taiwan. Cu toate acestea, Departamentul de Stat risipește resurse limitate pe o agendă care nu promovează interesele americane și nu este susținută de date, a declarat Hankinson, care a fost și ofițer al serviciului extern.

Raportul se concentrează asupra practicilor de angajare ale Serviciului de Externe, care asigură personalul serviciilor diplomatice americane și care este format din peste 13.000 de profesioniști, insistând asupra faptului că serviciul trebuie să își selecteze angajații prin criterii obiective, meritocratice și sunt răspunzători în fața președintelui.

Purtătorul de cuvânt al Departamentului de Stat, Vedant Patel, a susținut joi, în timpul unei conferințe de presă, că departamentul salută punctele de vedere diverse și crede că acest lucru ne face un departament mai puternic, iar acest lucru face și duce la un proces mai puternic de elaborare a politicilor.

Potrivit raportului, 35% din cei 26.000 de angajați actuali din serviciul civil și serviciul extern sunt identificați ca fiind „minoritari”, citând datele privind diversitatea forței de muncă permanente a Departamentului de Stat la 30 septembrie 2023. În plus, raportul susține că procentele rasiale din cadrul forței de muncă sunt „la 10% din nivelurile naționale”.

Raportul îl citează pe fostul director de recrutare al Departamentului de Stat, Woody Staeben, care susținea, în urmă cu opt ani, că numărul ofițerilor albi în rândul noilor angajați a scăzut cu 30%, dar că va dura mult mai mult timp pentru ca nr general să se schimbe, deoarece cariera medie a Serviciului de Externe se întinde pe 27 de ani, ceea ce înseamnă că problemele legate de componența forței de muncă reflectă o reacție întârziată la componența din anii anteriori.

Punctul cel mai frapant al raportului – faptul că se subliniază că angajații sunt responsabili în fața președintelui – derivă din rezistența percepută în cadrul Departamentului de Stat față de politicile fostului președinte Trump, cum ar fi eforturile de a controla imigrația ilegală, ceea ce a determinat raportul să acuze Departamentul de Stat că are o prejudecată din ce în ce mai orientată spre stânga și să susțină că prejudecata provine din universități.

Cea mai semnificativă problemă pe care o constată raportul este lipsa de accent pe testul pentru ofițerii Serviciului de Externe (FSOT), pe care fostul ofițer șef pentru diversitate și incluziune Gina Abercrombie-Winstanley l-a respins ca având o corelație zero cu a fi un diplomat de succes, în timp ce examenele orale mai subiective au ajutat la testarea pentru „rasiști, sau sexiști, sau homofobi sau capabili”, pe care ea le-a determinat ca fiind lucruri pentru care trebuie să facem screening.

Abonați-vă la canalul nostru de Telegramhttps://t.me/nymagazinromania

Urmăriți-ne pe Facebook: New York Magazin România

Ne puteți contacta la: contact@nymagazin.ro și nymagazin@aol.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previzualizare articole