Cunoscutul avocat Gheorghe Piperea susține, într-o postare de pe pagina sa de Facebook, faptul că se lucrează la crearea ”omului nou”, prin reeducarea consumatorului.
Georgiana Arsene
Începe reeducarea consumatorului, întru crearea omului nou, climato-protector, compus din plastilină ușor de modelat.
Ai cumpărat detergent de 41 de lei? Ai comis o ditamai amprenta de 2,7 kg de codoi!
Ai cumpărat cașcaval de 64 de lei? Ai lăsat o balegă de carbon de 4,2 kg.
Treaba este automat antrenată prin aplicația Up România, care se instalează legat cu aplicația de urmărit tichetele de masă/vacanță…
Ca orice lucru malefic, și acest pașaport climatic vine va o facilitate – nu-i așa că e mișto să vezi pe zmartfon ce chestii cool îți marele stat – tătuc marele lord al biznisului, corporația care îți vrea numai și numai binele?
Enjoy the pictures, if you could…, a scris Piperea care a atașat două imagini pentru a argumenta spusele sale.
Abonați-vă la canalul nostru de Telegram: https://t.me/nymagazinromania